Communicatie is het sleutelwoord om tot het beste eindresultaat te komen.

De gebroeders Kleton startten in 1981 met De Werven. Na de overname Van Dohmen Schoonmaak in 2005 is de naam definitief veranderd in DW Facility Services. Inmiddels is het bedrijf gegroeid naar 280 medewerkers en is men actief in grote delen van Nederland. DW Facility Services is gevestigd in Almere en heeft een nevenvestiging in Amsterdam.

Voor Hans en Bob Kleton is het opbouwen van een langdurige relatie met de klant altijd de basis geweest. De twee zijn er van overtuigd dat juist die langdurige relatie er voor zorgt dat de wisselwerking tussen opdrachtgever en opdrachtnemer continu wordt gestimuleerd. Communicatie is het sleutelwoord om tot het beste eindresultaat te komen.

 

Communicatie is volgens het tweetal als volgt opgebouwd:

  • Zeggen wat we gaan doen;
  • Zeggen wat we doen;
  • Zeggen wat we hebben gedaan.
Bob en Hans zijn toegankelijk en houden niet van fratsen. Schoonmaken is geen rocket science, maar het moet wel goed gebeuren. Keep It Simple, Keep It Clean. De kunst van het schoonmaken zit hem in de menselijke factor en het nakomen van de gemaakte afspraken.

Onze missie

Redelijk schoon’ bestaat niet. Wij gaan daarom verder waar een ander stopt. Er bestaat geen ‘Ja, maar’. Wij hoeven niet het grootste schoonmaakbedrijf van Nederland te worden maar wel het beste. Wij geloven in het opbouwen van een langdurige klantrelatie. Wij bewegen mee en beredeneren vanuit de verwachtingen van onze opdrachtgevers.

Onze visie

Het verrichten van schoonmaakwerkzaamheden in de zakelijke markt valt of staat bij het succes van de samenwerking. Schoonmaken doe je niet alleen. Met de huidige middelen en technieken kun je ver komen, maar het is en blijft mensenwerk. Dit is een continue proces en dat optimaliseren we.

Onze duurzaamheidsambities

Duurzaam ondernemen met oog voor mens, maatschappij en natuur is voor ons een belangrijk thema. Dit willen wij bereiken door een zo groot mogelijke duurzaamheid in de wijze van werken en het opbouwen van externe relaties. Het ontwikkelen en ontplooien van activiteiten op het gebied van duurzaam en verantwoord ondernemen is voor DW Facility Services dan ook een continu proces.

Lees meer

Onze werknemers

De belangrijke factor binnen ons bedrijf

 
217
 
Bob Kleton
Bob Kleton
Directeur / Eigenaar
Een van de oprichters die in 1981 het toenmalige``De Werven`` heeft opgericht. Van oudsher houdt Bob zich vooral bezig met de interne – en financiële organisatie. Daarnaast is Bob als betrokken ondernemer natuurlijk ook veel bij onze relaties als het gaat om advies en klantencontact.
Hans Kleton
Hans Kleton
Directeur / Mede-eigenaar
Hans is 28 jaar geleden bij DW Facility Services als mede-eigenaar binnengekomen om de schoonmaaktaak van het toenmalige bedrijf ``De Werven Schoonmaak`` uit te bouwen. Het ondernemen zit hem in het bloed. Hans is dan ook operationeel verantwoordelijk voor de schoonmaak bij onze klanten op de twee vestigingen. Ook stuurt Hans het Salesteam aan wat onder zijn verantwoordelijkheid is uitgegroeid tot onmisbare factor binnen de gehele organisatie.
Monique Driehuis
Monique Driehuis
Medewerker Sales & Servicedesk
Sinds 2012 in actief bij DW Facility Services. Monique onderhoudt op professionele wijze het telefonische contact met nieuwe prospects en verzorgt de twee jaarlijkse telefonische evaluatie met onze relaties.
Janna Meijer
Janna Meijer
Medewerker Servicedesk en Bedrijfsbureau
Sinds 2013 in dienst bij DW Facility Services; Janna verzorgt de administratieve afhandeling van de gemaakte afspraken tussen DW en onze relaties (contractbeheer). Janna is dan ook voor veel telefonische vragen het eerste aanspreekpunt.
Said Dallali
Said Dallali
Operationeel Manager
Sinds 2011 is Said in dienst als operationeel in Amsterdam verantwoordelijk voor DW Facility Services. Hij is met zijn team verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het dagelijkse schoonmaakonderhoud in Amsterdam e.o. Said is bij veel klanten de bindende factor als het gaat om communicatie, bereikbaarheid en vooral inzet.
Ruud van den Heuvel
Ruud van den Heuvel
HR Manager
Ruud is begin 2018 bij DW Facility Services gestart; Hij neemt HR ervaring en kennis mee uit de schoonmaakbranche en is gespecialiseerd in werkgeverssubsidies en verzuimbegeleiding.
Katja Broekhuijsen-Dorlandt
Katja Broekhuijsen-Dorlandt
HR Manager
Sinds begin 2018 voeren Katja en Ruud samen de regie over de afdeling Personeelszaken. Beiden hebben een langdurige achtergrond in het HR vakgebied. Katja Broekhuijsen-Dorlandt is gespecialiseerd in werving en selectie.
Wilt u graag een offerte aanvragen, een afspraak inplannen of meer? Dat kan!Meer info